Het thema van het 4e Toetsrevolutiecongres is: Hoe implementeren we formatief toetsen in de school? Veel scholen zijn inmiddels aan de slag met formatief toetsen. Maar hoe integreer je dit goed in het onderwijs? Dit vraagstuk benaderen we op 8 november met onze inmiddels bekende formule: met best practices en de perspectieven van schoolbeleid en wetenschappelijk onderzoek.

Met onder meer sessies van: 

  • Harry Fletcher- Wood (ENG) – auteur van o.a. ‘Responsive Teaching’
  • Margaret Price (ENG) – auteur van o.a. ‘Assessment Literacy’
  • Dominique Sluijsmans – toetsdeskundige en auteur van ‘Toetsrevolutie’
  • René Kneyber – docent wiskunde en auteur van ‘Toetsrevolutie’
  • Eva Hartel (SWE) – toetsexpert, gespecialiseerd in Comparative Judgement
  • Maarten Goossens(BEL) – oprichter van DPAC, tool voor paarsgewijs vergelijk
  • Marco ten Hoff – Pieter Jelles Impulse, Leeuwarden
  • Angenita Kelders & Wouter Koning – DS Pierson College, Den Bosch
  • Christel Wolterinck & Ronald Prins – Marianum, Lichtenvoorde & Groenlo
  • Jochem Goedhals– Educational Designer bij Fontys
  • Renske de Kleijn – onderzoeker Universiteit van Utrecht

 Locatie: Culemborg